loading...
یک
مطالب روز


آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
Grand Theft Auto 0 175 hasan
Grand Theft Auto: Vice City 0 145 hasan
Rail Racing Limited Edition 0 136 hasan
دانلود Wechat برای ویندوزفون 8 0 138 hasan
Angry Birds Go 0 159 hasan
App Master(Uninstall Master 0 142 hasan
نرم افزار محبوب Wechat - تماس متنی و صوتی و تصویری به صورت رایگان 0 181 hasan
First Special Forces Mission 0 141 dsa
Gangstar Rio: City ofSaints 0 140 dsa
Lep’s World 0 113 dsa
راه اندازی اینترنت GPRS ، EDGE و یا ۳G 0 143 dsa
Angry Birds Seasons 0 105 dsa
دانلود بازار اندروید Android Market 4.6.5 0 345 dsa
موزیک ویدئو جدید و بسیار زیبا از محسن لرستانی خواننده کرمانشاهی 0 156 dsa
کالکشن اهنگهای جدید و بسیار زیبا از محسن لرستانی با کیفیت عالی 0 158 dsa
Muscle Run 0 80 mohammad2
Myket برنامه ای قدرتمند جهت دانلود جدیدترین های اندروید 0 234 mohammad2
دانلود کیبورد ایفون iOS 7 Keyboard – iPhone Emoji v1.9 1 111 mohammad2
پسورد های خود را با برنامه ی Password Manager PRO+ مدیریت کنید 0 89 mohammad2
دسترسی به مارکت با Android App Stores v2.2 1 206 mohammad2
Need for Speed™ Most Wanted 0 92 mohammad1
Mickey’s Paint and Play! 0 66 mohammad1
Ant Smasher 0 150 mohammad1
EverClip Pro 0 67 mohammad1
OK Timer 0 60 mohammad1
Wow KitKat Clock Widgets 0 55 mohammad1
بازی موبایل لیگ حرفه ای فوتبال (جاوا) - Pro Evolution Soccer 0 94 mohammad
Breach & Clear 0 107 mohammad
ALL-STARS 0 74 mohammad
Gangster Granny 2: Madness 0 62 mohammad
ساسا بازدید : 33 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (1)

 Clash-of-Puppets

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Clash of Puppets یک بازی اکشن کاملا سه بعدی است که با بهره گیری از استایل b-movie کلاسیک شما را به ماجراجویی در سه جهان مختلف که هر یک شامل مراحل متفاوتی هستند می برد . از تمامی سلاح های مخربی که در اختیار دارید استفاده نمودهو هیچ یک از دشمنان را زنده نگذارید . گرافیک ۳ بعدی با کیفیت این بازی در کنار طراحی کاراکتر های انیمیشنی که همگی از نورپردازی پویا بهره می برند باعث شده است تمامی بازیکنانی که یک بار این بازی را انجام داده اند ، عاشقش شوند !

ساسا بازدید : 29 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Fast-Fin 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 دنیای بزرگ زیر آب همیشه حس ماجراجویانه بسیار قوی ای داشته و این خود دلیلی بر ساخت بازی Fast Fin گردیده است . در این بازی جذاب و البته سراسر چالشی شما نقش یک ماهی بامزه را دارید که درست هنگامی که در حال لذت بردن از زندگی در میان مرجان های دریایی که حس شاعرانه ای به او داده بود به ناگاه با یک سونامی ویرانگر رو به رو گردید و اکنون می بایست بکوشد تا بچه هایش که هنوز در تخم های خود بوده اند و به وسیله این پدیده شوم از دور افتاده اند بیابد . در این راه می بایست مراحل مختلف بسیاری را که هر یک خطرهای خاص خود را دارند پشت سر گذاشته تا بتواند به هدف خویش که همان کنار هم قرار دادن خانواده بوده است برسد و البته در این راه شما نیز می بایست به او کمک کنید .

این بازی در دو حالت داستانی و تلاش برای بقا قابل انجام است که می توانید در هر یک تجربه هایی خاص داشته باشید . طراحی بسیار زیبا در کنار بهینه سازی برای نمایش HD می تواند کاربران تمامی دستگاه های اندروید با اندازه های مختلف صفحه نمایش را از خود راضی نماید .

Dokuro

ساسا بازدید : 31 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

 Dokuro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 شما یک اسکلت بی نام هستید که در ارتش پادشاه تاریکی خدمت می کند . پس از یک برخورد اتفاقی با شاهزاده ای که ربوده شده بود تا به همسری پادشاه تاریکی ها در آید ، شما خود را در موقعیتی دیده اید که می تواند به او در فرار کردن از قعله کمک کند . اکنون وقت آن رسیده است تا از پستی اسکلت ماندن رهایی یافته و خود را به یک قهرمان تبدیل کنید و بازی Dokuro تنها راه رسیدن به این هدف است !

در این بازی که دارای گرافیک فوق العاده زیبایی بوده و البته از یک خط داستانی منسجم در کنار گیم پلی ای قدرتمند بهره می برد می بایست به نبرد با انواع گوناگون خطراتی که به سوی تان می آیند رفته و تک تک دشمنان خود را نابود سازید . فکر می کنید بتوانید شاهزاده را از این مهلکه نجات دهید ؟

ساسا بازدید : 26 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Pocket-BMX 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 Pocket BMX یک بازی دوچرخه سواری ۲ بعدی بسیار زیباست که در عین سادگی می تواند بسیار چالش برانگیز و البته زیبا باشد ؛ جایی که در آن برای پیروزی می بایست از تمامی ترفند هایی که به ذهن تان می رسد استفاده نمایید تا بتوان دوچرخه سوار را از خطراتی که برایش به وجود می آید ایمن نگاه دارید . جای هیچ گونه نگرانی برای یادگیری بازی نیست چرا که چند مرحله ابتدایی نقش آموزشی داشته و می تواند مهارت شما را در انجام این بازی بالا ببرد تا بتوانید همانند یک دوچرخه سوار حرفه ای رکاب بزنید . ۷ مکان مختلف و البته بیش از ۲۰ پارک متفاوت در این بازی وجود داشته که می توانید بیش از ۱۸ حرکت نمایشی که در دنیایی واقعی نیز وجود دارد را انجام دهید . گیم پلی آزادانه  بازی به شما این امکان را می دهد تا هر چه قدر که خواسته باشید برانید بی آنکه انتهایی وجود داشته باشد .

ساسا بازدید : 27 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Assassin's-Creed-Pirates

پیش نیاز : اندروید ۳٫۲ و بالاتر

 در بازی Assassin’s Creed Pirates می بایست نقش آلونزو بتیلا ، یک کاپیتان جوان ، یک دزد دریایی علاقه مند به نابود سازی دشمنان را بازی کنید . پادشاهی را به چالش کشیده و بر ثروت خود بیافزایید . شما خواهید توانست از میان گستره وسیع سلاح های موجود آنهایی را که می خواهید انتخاب نموده و پیش به سوی دشمنان حرکت نمایید . این بازی با بهره گیری از یک گرافیک سه بعدی جذاب و البته گیم پلی متفاوت قطعا بساط سرگرمی شما را برای چندین سایت فراهم خواهد آورد . از جمله ویژگی های بارز در طراحی این بازی می توان به تغییرات مداوم آب و هوایی ، طوفان های دریایی و طلوع و غروب های خورشید اشاره نمود که بی شک بر زیبایی هر چه بیشترش افزوده است . ۵۰ داستان ماموریتی مختلف برای انجام قرار داده شده که هر یک سختی ها و هیجان های خاص خود را داشته و می بایست با پیروزی در آن داستان بازی را به پیش ببرید .

 

ساسا بازدید : 32 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Armored-Combat-Tank-Warfare 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 آیا تا به حال اقدام به راندن یک تانک T-34 نموده اید ؟ اگر انجام این کار یکی از آرزوهایتان است دانلود بازی Armored Combat: Tank Warfare را از دست ندهید . این بازی به عنوان یکی از برترین بازی های نبرد آنلاین برای اندروید می باشد که با حضور میلیون ها بازیکن دیگر می تواند فضایی بسیار هیجان انگیز را برایتان فراهم آورد . از جمله ویژگی های این بازی می توان به دارا بودن گرافیک ۳ بعدی بسیار زیبا ، دوئل های آنلاین تن به تن ، فیزیک واقع گرایانه و بهره گیری از گیم سنتر اشاره نمود
ساسا بازدید : 32 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

 Weird_Park_2

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا به بازی های سبک هیدن آبجکت علاقه مندید ؟ اگر چنین است هم اکنون Weird Park: Scary Tales را دانلود نموده و از آن لذت ببرید !

در این بازی جذاب می بایست به نجات کودکانی بروید که در برج دلقک دیو صفت اسیر شده اند . یکی از ویژگی های این بازی در اختیار داشتن یک خط داستانی شگفت انگیز است که در صورت انجام بی شک در اتمسفر وحشتناکش غرق خواهید شد . توجه داشته باشید که هنگامی که این بازی را شروع می کنید می بایست آمادگی هر چیزی را داشته باشید .

ویژگی های کلیدی :
- طراحی بسیار زیبا ، تیره و البته مراحل وحشتناک
- دهها آبجکت مخفی شده که می بایست پیدا شوند .
- بهره گیری از افکت های سینماتیک
- داستان شگفت انگیز

ساسا بازدید : 27 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Brick-Roll

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اکنون وقت حیله است ! آیا به اندازی کافی سریع هستید ؟ بچه های بد در حال تماشای شما هستند ؛ بنابراین کاری سخت پیش رویتان قرار خواهد داشت !

در بازی جذاب Brick Roll وظیفه شما کمک کردن به آجرها برای جمع آوری قرص های به سرقت رفته می باشد . شمام ی توانید با چرخاندن مسیر از طریق ضربه زدن به گوشه های چپ و راست صفحه ، موقعیت آجر داستان را تغییر داده و او را به سمت اهداف هدایت کنید . هر مرحله ۵۰ قرص مختلف دارد که می بایست تمامی آنها را جمع آوری نموده و سپس به سمت در بازگردید . این بازی در ۴ جهان مختلف که دارای ۲۸ مرحله اصلی و نیز ۴ مرحله مخفی می باشد صورت پذیرفته و با افزایش دادن قدرت خود می توانید بر دشمنانی که در طول مسیر با آنها مواجه می شوید پیروز گردید .

ساسا بازدید : 28 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Where's-My-Cat-2 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 شما گربه ها را می شناسید . بازیگوش هستند و بامزه در عین حال گاهی اوقات یافتن آنها بسیار سخت و دشوار می گردد . در بازی Where’s My Cat وظیفه شما این است که گربه کوچولو و البته سر به هوای خود را که گم شده است بیابید . حدس زدن در مورد مکان هایی که ممکن است او قرار داشته باشد تنها بر دور شدن شما از او خواهد افزود بنابراین برای یافتنش تنها از منطق و استدلال های خود برای پیدا کردن گربه استفاده کنید . اگر احساس می کنید به دنبال یک بازی کاملا چالشی با گیم پلی متفاوت می گردید بی شک این بازی را نباید از دست بدهید !

ساسا بازدید : 44 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Dream-League-Soccer

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

فوتبالی که ما همیشه از آن یاد می کرده ایم اکنون دچار دگرگونی شده است ! Dream League Soccer شانس شما برای تبدیل کردن تیم خود به برترین تیم فوتبال کره زمین می باشد !
بازیکنان جدید را به خدمت گرفته ، استادیوم خود را ارتقا داده و با قرار دادن تمرین های مختلف برای تیم خود آنها را به شکوهی که در ذهن تان متصور هستید برسانید . بازی پیش رو بسیار مناسب برای آن دسته از افرادی است که می خواهند حس مالکیت یک باشگاه فوتبال را داشته باشند . در این بازی نیز همانند دنیای واقعی خواهید توانست با استفاده از پول هایی که در اختیار دارید اقدام به ترانسفر کردن بازیکنان دلخواه به تیم خود یا فروختن آنها به تیم های دیگر نمایید . افزودن بر این با کنترلرهای بسیار ساده اما کاربردی بازی که در یک محیط گرافیکی جذاب قرار گرفته اند خواهید توانست حس انجام بازی فوتبال را نیز در وجود خود تجربه کنید . بنابراین اگر از علاقه مندان فوتبال هستید به هیچ وجه این بازی زیبا را از دست ندهید .

تعداد صفحات : 21

درباره ما
سلام من ساسا هستم و کلاس دوم کامپیوتر هستم و در سایت عضو شوید باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام سیستم بهترینها شد
    شما به وبلاگ من نمره چند مدید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 356
  • بازدید سال : 4,064
  • بازدید کلی : 49,163