loading...
یک
مطالب روز


آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
Grand Theft Auto 0 175 hasan
Grand Theft Auto: Vice City 0 146 hasan
Rail Racing Limited Edition 0 136 hasan
دانلود Wechat برای ویندوزفون 8 0 138 hasan
Angry Birds Go 0 159 hasan
App Master(Uninstall Master 0 142 hasan
نرم افزار محبوب Wechat - تماس متنی و صوتی و تصویری به صورت رایگان 0 181 hasan
First Special Forces Mission 0 141 dsa
Gangstar Rio: City ofSaints 0 140 dsa
Lep’s World 0 114 dsa
راه اندازی اینترنت GPRS ، EDGE و یا ۳G 0 144 dsa
Angry Birds Seasons 0 105 dsa
دانلود بازار اندروید Android Market 4.6.5 0 345 dsa
موزیک ویدئو جدید و بسیار زیبا از محسن لرستانی خواننده کرمانشاهی 0 157 dsa
کالکشن اهنگهای جدید و بسیار زیبا از محسن لرستانی با کیفیت عالی 0 158 dsa
Muscle Run 0 80 mohammad2
Myket برنامه ای قدرتمند جهت دانلود جدیدترین های اندروید 0 235 mohammad2
دانلود کیبورد ایفون iOS 7 Keyboard – iPhone Emoji v1.9 1 111 mohammad2
پسورد های خود را با برنامه ی Password Manager PRO+ مدیریت کنید 0 89 mohammad2
دسترسی به مارکت با Android App Stores v2.2 1 206 mohammad2
Need for Speed™ Most Wanted 0 92 mohammad1
Mickey’s Paint and Play! 0 66 mohammad1
Ant Smasher 0 150 mohammad1
EverClip Pro 0 67 mohammad1
OK Timer 0 61 mohammad1
Wow KitKat Clock Widgets 0 56 mohammad1
بازی موبایل لیگ حرفه ای فوتبال (جاوا) - Pro Evolution Soccer 0 94 mohammad
Breach & Clear 0 107 mohammad
ALL-STARS 0 74 mohammad
Gangster Granny 2: Madness 0 62 mohammad
ساسا بازدید : 70 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

 

مشکل هنگ کردن برطرف شد ( نسخه ۱٫۳ )

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر
به Liberty City جایی که همه چیز از آنجا شروع شد ، خوش آمدید‌ !

 

Grand Theft Auto نامی آشنا برای تمامی گیمر هاست ؛‌چه آنانکه از کنسول هایی نظیر Play Station  استفاده می کرده و می کنند چه آنهایی که با کامپیوتر از این سرری از بازی لذت می برند . حال وقت آن رسیده است که یکی از پرطرفدار ترین ورژن های این بازی که نسخه III می باشد را بر روی دستگاه آندرویدی خود تجربه کنید . در این بازی شما می توانید هر کاری بکنید ! سوار اتومبیل شوید ، در خیابان ها قدم بزنید ، به ماموریت رفته و کسب درآمد کنید ، خانه بخرید و … . حتی اگر این بازی را بارها و بارها در کنسول یا کامپیوتر خود بازی کردیده اید لذت انجام آن را هنگامی که با انگشتان دستتان لمس می کند از دست ندهید !

 

ساسا بازدید : 79 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

Grand-Theft-Auto-Vice-City

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 

بدون شک Grand Theft Auto: Vice City یکی از ماندگارترین بازی های کامپیوتری می باشد که تا کنون ساخته شده است . در این بازی که به GTA 4 نیز شهرت دارد شما نقش یک مزدور را ایفا می کنید که در قبال دریافت پول به ماموریت هایی که برای او تعیین شده است می رود . یکی از ویژگی هایی که باعث گردید جی تی ای به محبوبیت بالایی دست پیدا کند قابلیت گشت و گذار آزادانه در محیط شهر با قابلیت انجام کارهای مختلف نظیر سوار شدن بر ماشین و موتور و … و در کنار مراحلی که به صورت ماموریت گنجانده شده بود . این بازی پس از موفقیت های فراوان در کنسول های مختلف و البته کامپیوتر ، اکنون آماده شده است تا کاربران اندروید را نیز برای مدت زیادی به خود مشغول کند . اگر شما نیز در گذشته از انجام این بازی لذت برده اید حتما هم اکنون می تواند یک حس نوستالژیک برایتان داشته باشد و اگر تا کنون موفق به انجامش نشده اید ، حتما پیشنهاد می کنیم آن را تجربه کنید .

این ویرایش نیز همانند Grand Theft Auto III که پیشتر در اندرویدها قرار گرفته بود به صورت کامل بوده و تنها تغییرات انجام شده بر روی آن به منظور سازگاری با با اندروید می باشد .

ساسا بازدید : 64 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

Rail-Racing-Limited-Edition 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Rail Racing Limited Edition یک بازی مسابقه ای بسیار زیباست که با ماشین های کوچک انجام می گردد و نیز شاهکاری جدید است از سازنده بازی محبوب Reckless Racing که هم اکنون می توانید از اندروید ها دانلود نمایید . این بازی جذاب در ۵۰ مرحله مختلف انجام خواهد پذیرفت که تمامی این مراحل در محیط هایی شبیه به اتاق خواب کودک ، گاراژ ، حیات خلوت و آشپزخانه تاریک انجام خواهد پذیرفت . اگر عاشق سرعت بوده و می خواهید پیروز میدان گردید استفاده از افزایش دهنده های قدرت را از یاد نبرید . ۱۶ خودرو مختلف در ۴ کلاس متفاوت وجود دارند که برای به دست آوردن هر یک می بایست تلاش های زیادی کنید .
دوستان خود را با به اشتراک گذاری آنلاین امتیازات در leaderboards به چالش بکشید !

ساسا بازدید : 83 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

 Ski-Safari-Adventure-Time

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 اگر به ورزش های برفی علاقه مندید بازی Ski Safari: Adventure Time را از دست ندهید !
در این بازی جذاب می توانید با عبور از گذرگاه های برفی ، ماجراجویی هایی هیجان انگیز را در کوه ها و تپه ها تجربه کنید .فین ، کاراکتر اصلی بازی را همانند زامبی ها لباس پوشانیده و به دنبال شاهزاده هاتبد بروید ! شما می توانید با کسب امتیاز اقدام به خریداری نمودن آپگرید های مختلف نموده تا بتوانید سرعت وسیله خود را افزایش دهید .

ساسا بازدید : 40 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

Eden-To-Green 

پیش نیاز : اندروید ۳٫۲ و بالاتر

ماشین ها به سیاره ی زیبای Eden حمله کرده اند ! آنها تنها با یک حدف این حمله وحشیانه را انجام داده اند و آن هم به سرقت بردن منابع است . تقریبا همه چیز را نابود کرده اند و باقی مانده ها تنها تعدادی از گونه های گیاهی است که هنوز زنده مانده اند . یوفوریا ، انرژی طبیعی این سیاره برای بازگشت به گذشته لازم است و اکنون وقت نبرد برای بازگرداندن آن .

Eden to Green بازی هیجان انگیز بسیار زیبایی است که آمیخته ای از استراتژی و نبرد های اکشن سرعتی است که در آن شما فرماندهی یک ارتش را بر عهده داشته و می بایست با بهره گیری درست از تمامی نیروها ، بیگانگان را از سیاره خود رانده و با کاشت گیاهان بیشتر بر میزان یوفوریا بیافزایید . این بازی جذاب که از موتور فوق العاده قدرتمند Unreal Engine 3 بهره می گیرد و قادر است بیش از ۱۰۰ گونه گیاهی مختلف را به زیبایی هر چه تمام تر و به صورت بلادرنگ برای شما رندر کند .

ساسا بازدید : 30 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

Chaos-Ring-II

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا شما حاضرید فردی را که به او عشق می ورزید برای نجات جهان قربانی کنید ؟

جدیدترین نسخه بازی تحسین شده سبک RPG در سطح جهانی با نام Chaos Rings ارایه گردیده و اکنون می توانید آن را از اندروید ها دانلود نمایید . زمان ایستاده است ؛ تخریب گران زمین را به ورطه نابودی رسانیده اند . در این زمان متروک ، داروین تنها یک انتخاب پیش روی خود دارد ؛ او باید با قربانی کردن چندین نفر و ارایه روح خود دنیا را نجات دهد . پنج دختر برای قربانی شدن انتخاب گردیده اند و یکی از آنها ، مری ، دختری است که دوست دوران کودکی او بوده و اکنون انتخاب شده است . سرنوشت او چه خواهد شد ؟ همه چیز در دستان شما پنهان گردیده است .

ویژگی ها :
- بهره گیری از یک خط داستانی که بازیکن انتخاب نموده است .
- سرنوشت کاملا پنهان شده
- بهره گیری از سیستم جدید نبرد استراتژیک
- دارا بودن موزیک بسیار زیبا و همچنین صدا برای هر یک از کاراکتر ها
- و…

ساسا بازدید : 60 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

 The-Keepers-Lost-Progeny-CE

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 در بازی The Keepers: Lost Progeny شما نقش کودکی را بازی خواهید نمود که به دنبال پدر و مادر خود می گردد . راهی پر ماجرا که آغاز آن با یافتن تصاویری رمز آلود از گذشته همراه شد . در پشت یکی از این عکس ها نام یک شهر کوچک یادداشت گردیده بود و این دقیقا همان مکانی است که شروع کننده اکتشافات شما خواهد بود . آیا فکر می کنید هنوز پدر و مادر شما زنده باشند ؟ چرا فاصله بین شما و پدر و مادرتان افتاده است ؟ همه ی اینها سوالاتی است که می بایست در این بازی که در سبک هیدن آبجکت ارایه شده است بیابید .

ساسا بازدید : 45 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

 Web-of-Deceit-Black-Widow-CE

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 سوار بر قطار در مسیری بوده اید که به ناگاه از حرکت می ایستد و در Andville ، جایی که بیوه زن سیاه در آن نهفته است قرار می گیرید . او و یاران مکانیکی اش قصد گرفتن انتقام از همه کس و همه چیز را دارند .  چه چیزی باعث به وجود آمدن این حس شده است ؟ ریشه قدرت های عجیب و غریب او کجاست ؟
این ها سوالاتی هستند که می بایست در بازی Web of Deceit: Black Widow CE پاسخی مناسب را برایشان بیابید . این بازی نیز همانند سایر تولیدات BigFishGames در سبک هیدن آبجکت ارایه گردیده است که می تواند برای علاقه مندان به این ژانر هیجان انگیز باشد .

ساسا بازدید : 31 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

Cabela's-Big-Game-Hunter 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 Cabela’s Big Game Hunter به شما این امکان را می دهد تا به شکار بزرگترین و خطرناک ترین حیوانات کره زمین بروید . فکر می کنید بتوانید خود را به عنوان یک شکارچی افسانه ای مطرح نمایید ؟

در این بازی که به صورت رایگان ارایه شده است شما چندین و چند ماموریت مختلف داشته که می بایست در آنها افزون بر تجربه طیفی وسیع از شکارها ، اقدام به کسب مهارت نموده و در مراحل زمان محدود ، پیروزی را از آن خود کنید . از شمال غربی آمریکا گرفته تا قطب یخ زده شما همگی پذیرای شما خواهند بود .
یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی قابلیت شخصی سازی نمودن اسلحه ها ، کمان و حتی لباس کاراکتر بازی است که بی شک در جذاب تر شدن آن نقش مهمی خواهد داشت . افزون بر این با تلاش در کسب امتیاز خواهید توانست از قدرت های مخصوص موجود در بازی نظیر حالت X-ray برای تیراندازی های هر چه دقیق تر استفاده کنید .

ساسا بازدید : 36 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

Angry-Birds-Go! 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

پرندگان خشمگین پس از نبردهای بسیار اکنون آمده اند تا این بار در مسابقات مرگبار با نام Angry Birds Go! خوک های بد جنس را از بین ببرند ! توجه داشته باشید سرعت پرندگان بسیار زیاد می باشد و شما می بایست از پس کنترل آنها برآیید . افزون بر این جاده هایی که در آنها به مسابقه خواهید پرداخت بسیار خطرناک بوده و شما می بایست نه تنها حواستان به آنها باشد بلکه با بهره گیری از قدرت های خاص پرندگان خشمگین خوک های بر را از بین ببرید . از ارتقا دادن سوپر اتومبیل های خود در اولین نمایش سه بعدی از پرندگان خشمگین فراموش نکنید . این بازی در حالت های مختلفی قابلیت انجام دارد که از میان آنها می توان به مسابقه ای ، زمانی و ابر مسابقه اشاره نمود .
چیزهای بیشتر در راهند چرا که تازه مسابقه شروع گردیده است !

ساسا بازدید : 32 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)


 War-Hero-crazy-shooter

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

این یک بازی اکشن هیجان انگیز است !

گونه های مختلفی از نبرد های متفاوت ، اسلحه ها و نیز هیولاها در بازی War Hero:crazy shooter Free وجود دارند ! انتظار چه چیزی را می کشید ؟

زمین توسط شیاطین احاطه شده و جنگی بزرگ بین بشر و نیروهای اهریمنی در گرفته است . هنگامی که تکنولوژی و جادو با یکدیگر آمیخته شوند چه چیزی بر سر جهان خواهد آمد ؟
بنابراین اگر نجات بشریت برای شما اهمیت دارد پس اسلحه خود را برداشته و گام در میدان نبرد بگذارید . سلاح های غیر قابل تصور بسیاری در این بازی وجود دارند که هر یک را می توانید برای اهداف مختلف استفاده کنید اما باید بدانید که همه ی آنها در یک چیز مشترک هستند ؛ خطر
ساسا بازدید : 30 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)


LINE-WIND-runner 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر برای گام گذاشتن در یک فرار ماجراجویانه آماده اید بازی LINE WIND runner را از دست ندهید . در این بازی که توسط کمپانی نرم افزار معروف LINE ساخته شده است می بایست تمامی گنجینه هایی که در طول مسیرتان وجود دارد جمع آوری نمایید .

تمام چیزی که نیاز دارید این است که تنها با یک انگشت تان صفحه نمایش را لمس کنید ! نیازی به فکر کردن به چیز های دگیر نیست ، اما از لذت هیجان سرعت زیاد غافل نشوید ! در این ماجراجویی شما تنها نیستید و حیوانات بامزه فراوانی نیز شما را همراهی خواهند نمود . با ادامه دادن به مسیر حرکت خود و کسب امتیازهای بالا می توانید نسبت به آپگرید کردن کاراکتر بازی اقدام نمایید
ساسا بازدید : 32 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)


Burning-Wheels-2---3D-Racing 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 آیا برای انجام بک بازی مسابقه ای اتومبیل رانی جدید آماده اید ؟
اگر نخستین نسخه از بازی Burning Wheels را انجام داده باشید و یا حتی اسم آن را هم نشنیده باشید ، باز هم عاشق این یکی خواهید شد !
لاستیک های خود را برای سوختن هنگام مسابقه آماده سازید !

Burning Wheels 2 با بهره گیری از جدید ترین خودرو های سوپر اسپرت گران قیمت و به لطف طراحی سه بعدی بسیار زیبایش هم اکنون انتظار شما را می کشد . شما نیز با تلاش خواهید توانست هر ۱۶ سوپر خودرو ی موجود در این بازی را از آن خود کنید .

 گیم پلی بازی بسیار جذاب بوده و شما می توانید از سه روش خودروی خود را کنترل کنید :

۱ – با استفاده دکه های کنترلی

۲ – با بهره گیری از شتابسنج دستگاه

۳ – به وسیله فرمان

پشتیبانی از رزولوشن های بالا در کنار بهره گیری از فیزیک واقع گرایانه در طراحی بازی از جمله دیگر ویژگی های این بازی می باشد
ساسا بازدید : 36 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)


Tatsu

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Tatsu: Challenge یک بازی پازلی جدید است که به صورت اختصاصی برای دستگاه تاچ اسکرین شما طراحی گردیده است !

چگونه این بازی را انجام دهیم ؟

گوی های سه قلو از انتهای سمت چپ صفحه به سمت شما می آیند و وظیفه شما کشیدن آنها به سمت انتهای سمت راست بالای صفحه و ساخت اتاق برای آنها می باشد . هرگاه یک ردیف کامل شد ، ناپدید گردیده و شما امتیاز کسب خواهید نمود . گیم پلی ساده می نماید اما این سرعت عمل شماست که می تواند عامل پیروزی تان باشد چرا که در صورتی گوی ها در انتظار مانده و یک جا جمع شوند آنگاه پایان بازی رسیده است !

این بازی شامل ۱۵۰ مرحله مختلف است که در ۴ سختی مختلف قابلیت انجام دارند . سازگاری کامل با تمامی دستگاه های تحت اندروید و تاچ کنترل حساس از جمله دیگر ویژگی های این بازی است
ساسا بازدید : 28 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)


Mighty-Dungeons 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Mighty Dungeons یک بازی اکشن زیباست که در طراحی آن افزون بر استفاده از المان های امروزی سعی شده است از نیم نگاهی نیز به بازی های دهه ۹۰ وجود داشته باشد .

داستان بازی درباره نبرد بین نیروی نیک و نیروهای اهریمن است و شما می توانید با بهره گیری از ۸ قهرمان مختلف در کنار سلاح ها ، نیزه و نیز نیروهای جادویی در برابر بدی قد برافراشته و آنها را به ورطه نابودی بکشانید . اگر می خواهید احساس هیجان بیشتری هنگام انجام بازی داشته باشید ، از استفاده از هدفن گوشی خود غافل نشوید چرا که با بهره گیری از افکت های صوتی خاص این بازی خواهد توانست تجربه ای جدید را برایتان به ارمغان آورد
ساسا بازدید : 29 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

 The-Snowman-&-The-Snowdog-Game

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 کنترل مرد برفی و سگ برفی را در بازی The Snowman & The Snowdog Game بر عهده گرفته و آنها را در طول مسیر سفرشان از انگلستان به قطب شمال در یک ماجراجویی جادویی که در سبک فرار طراحی شده است یاری رسانید . این بازی که گیم پلی بسیار جالب و بامزه ای دارد مناسب برای تمامی گروه های سنی بوده و یکی از ویژگی های جالب آن قابلیت تعویض لباس مرد برفی و سفارشی ساختن آن با بهره گیری از ۸۰ نوع لباس مختلف می باشد . بازی در مکان های مختلفی که هر یک طراحی خاص خود را دارند صورت خواهد پذیرفت . قعله ادینبورگ در اسکاتلند ، برج مشهر بلک پول و پل آنجل از جمله این مکان هاست که آنها را در طول بازی مشاهده خواهید نمود . بی شک موزیک پشت زمینه در نظر گرفته شده نیز بر میزان هیجان شما خواهد افزود !

ساسا بازدید : 30 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

Banana-Kong 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 آیا برای هیجان در طول جنگل ، غارها و بالای درختان آماده هستید ؟ اگر چنین است می بایست نقش کنگ را در بازی Banana Kong بازی کنید !

بدوید ، بپرید و به سوی موز های جنگل حمله ور شوید . در این بازی که انجام آن تنها نیاز به یک انگشت دارد می بایست به مکان های خطرناک نظیر جاهایی که تمساح ها ، تخته سنگ های عظیم و … رفته تا به اهداف خود برسید . بهره گیری از کیفیت HD و ذخیره سازی ابری از جمله ویژگی های این بازی است .

ساسا بازدید : 29 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Terraria

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 شما باید از عمیق ترین نقطه زمین به آسمان ها بروید . در طول راه باید تمام تلاش خود را به کار برده و کارفرمایان را شکست دهید . دقت داشته باشید که بازی Terraria به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد . بیش از ۷۵ نوع هیولا و ۵ نوع کارفرما در این بازی وجود داشته که شما باید آن ها را نابود کنید .

ویژگی های اصلی:

وجود ده محیط خیره کننده

وجود سلاح های مختلف

نابود کردن هیولاها

ساسا بازدید : 31 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

 Defender-II

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

Defender II یکی از جذاب ترین بازی ها در سبک برج دفاعی است که اکنون با بسیاری از قابلیت های جدید بازگشته است .

موج های گسترده دشمنان در حال حمله به قلعه شما هستند . آنها سریع حرکت می کنند ، ضربات سختی وارد می کنند و هیچ گاه نیز خسته نمی شوند . با این وجود ، مدافعان از همیشه قدرتمند تر هستند . تا زمانی که برج های جادویی در اختیار شما هستند می توانید با تلاش ، در برابر آنها بایستید . با لمس کردن صفحه می توانید اقدام به پرتاب نیزه نموده و دشمنان را از بین ببرید . از گذازه های داغ زمانی بهره بجویید که حجم زیادی از دشمنان در یک جا جمع گشته اند تا تلفات آنها افزایش یابد . سلاح ها و روش های متفاوت بیشتری نیز در بازی وجود دارد که می توانید از آنها برای انجام در دو حالت نبرد و محلی استفاده کنید .

ساسا بازدید : 32 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Counter-Attack2

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

دوباره زمان نبرد فرا رسیده است ! تانک ها ،‌ برجک ها و کشتی ها لیزری دشمن که تعداد شان هیچ گاه کم نمی شود در حال تلاش برای متوقف ساختن شما هستند اما این شمایید که با بهره گیری از مهارت های خاص خود در کنترل جنگنده های پیشرفته نه تنها می توانید زنده مانده بلکه تعداد بسیار زیادی از نیروهای دشمن را نیز از بین ببرید . این تنها یک بازی زیبا نیست بلکه یک مسابقه چالشی است ؛ نبردی برای زنده ماندن و کشتن !

از قدرت انگشتان خود برای کنترل کردن سوپر جنگنده تان بهره جسته و از انرژی محدودی که در اختیار دارید تا هر مرحله را به پایان برسانید به خوبی استفاده کنید . هسته های اصلی موجود در بازی Counter Attack2 به طور سنگینی تحت حفاظت هستند ، آیا شما آماده نابود سازی آنها هستید ؟

ساسا بازدید : 24 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

FINAL-FANTASY-IV-AFTER-YEARS 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

FINAL FANTASY IV یکی از محبوب ترین بازی های ژاپنی است که در سبک RPG طراحی شده و توانسته از دهه ۶۰ میلادی تا کنون طرفداران بسیاری برای خود پیدا کند . آخرین ویرایش از آخرین نسخه این بازی که پس از سالها یا همان  AFTER YEARS نام دارد به تازگی از سوی کمپانی سازنده ارایه گردیده است .
شما می بایست در این بازی ، ماجراجویی خود را با Ceodore’s Tale آغاز نموده و با تکمیل کردن آن ۶ کاراکتر اضافی موجود در بازی را آنلاک کنید . هر کاراکتر خود دارای داستانی جداگانه است که پس از آنها می توانید به هسته ی اصلی داستان بازگشته و آن را ادامه دهید . نبرد های زمانی یکی از مهم ترین قسمت های این بازی است که در آن می بایست در یک محیط بدون توقف اقدام به جنگیدن نمایید .

ساسا بازدید : 73 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Wrath-of-Psychobos---Ben-10

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

از نیروهای فرازمینی بن استفاده نموده و با دکتر شیطانی به مبارزه برخیزید ؛ بی شک مبارزه بن با او یکی از بزرگترین نبردهای کهکشان خواهد بود .

بن و روک که هر یک دارای استعداد های خاصی هستند می بایست در بازی Wrath of Psychobos – Ben 10 از قدرت خود برای مبارزه با نیروهای پلیدی بهره بجویند . شما می توانید با پیش رفتن به سوی مراحل بالا از سلاح های قدرتمندی که در ابتدای بازی قفل هستند استفاده نمایید . این بازی شامل ۳۱ مرحله مختلف است که در چندین سیاره متفاوت صورت می پذیرد .

ساسا بازدید : 23 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

 Neon-Ski

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Neon Ski یک بازی جذاب برای علاقه مندان رشته ورزشی اسکی می باشد با این تفاوت که این بار به جای برف می بایست بر روی خطوط نورانی نئون اسکی نمایید !
این بازی که از مراحل مختلفی تشکیل شده است در دو حالت متفاوت انجام می پذیرید . توجه داشته باشید برای داشتن یک پرش بلند می بایست به اندازه کافی سرعت گرفته باشید . با به اتمام رساندن هر مرحله تعداد سکه دریافت خواهید کرد که از آنها می توانید برای خریدن ارتقاهای مختلف استفاده نمایید تا بر سرعت ، پرش و نتیجه نهایی شما تاثیری شگرف بگذارد . منتظر چه چیزی هستید ؟ هم اکنون اسکی خود را شروع کنید !

ساسا بازدید : 39 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Formula-Cartoon

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

شما به بزرگترین شبکه کاراکترهای کارتونی که اقدام برگزاری تورنومنت های سرعتی نموده اند دعوت شده اید ! در بازی FORMULA CARTOON ALL-STARS تمامی ستاره های کارتونی که آنها را می شناسید و علاقه مندشان هستید همگی در کنار یکدیگر جمع گشته اند تا در رقابتی تنگاتنگ برای کسب پیروزی با یکدیگر مسابقه بدهند . در این بازی جذاب که از گرافیکی خارق العاده بهره می برد می توانید خودروهای مسابقه ی خود را با بهره گیری از ۱۰۰ قطعه مختلفی که تعبیه شده است سفارشی سازی نموده و برای مسابقه آماده سازید . استفاده از افزایش دهنده های قدرت را نیز به هیچ وجه از دست ندهید چرا که می توانند کمک بسیار بزرگی به شما در از پیش رو برداشتن رقبا بکنند .

ساسا بازدید : 33 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (1)

 Clash-of-Puppets

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Clash of Puppets یک بازی اکشن کاملا سه بعدی است که با بهره گیری از استایل b-movie کلاسیک شما را به ماجراجویی در سه جهان مختلف که هر یک شامل مراحل متفاوتی هستند می برد . از تمامی سلاح های مخربی که در اختیار دارید استفاده نمودهو هیچ یک از دشمنان را زنده نگذارید . گرافیک ۳ بعدی با کیفیت این بازی در کنار طراحی کاراکتر های انیمیشنی که همگی از نورپردازی پویا بهره می برند باعث شده است تمامی بازیکنانی که یک بار این بازی را انجام داده اند ، عاشقش شوند !

ساسا بازدید : 29 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Fast-Fin 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 دنیای بزرگ زیر آب همیشه حس ماجراجویانه بسیار قوی ای داشته و این خود دلیلی بر ساخت بازی Fast Fin گردیده است . در این بازی جذاب و البته سراسر چالشی شما نقش یک ماهی بامزه را دارید که درست هنگامی که در حال لذت بردن از زندگی در میان مرجان های دریایی که حس شاعرانه ای به او داده بود به ناگاه با یک سونامی ویرانگر رو به رو گردید و اکنون می بایست بکوشد تا بچه هایش که هنوز در تخم های خود بوده اند و به وسیله این پدیده شوم از دور افتاده اند بیابد . در این راه می بایست مراحل مختلف بسیاری را که هر یک خطرهای خاص خود را دارند پشت سر گذاشته تا بتواند به هدف خویش که همان کنار هم قرار دادن خانواده بوده است برسد و البته در این راه شما نیز می بایست به او کمک کنید .

این بازی در دو حالت داستانی و تلاش برای بقا قابل انجام است که می توانید در هر یک تجربه هایی خاص داشته باشید . طراحی بسیار زیبا در کنار بهینه سازی برای نمایش HD می تواند کاربران تمامی دستگاه های اندروید با اندازه های مختلف صفحه نمایش را از خود راضی نماید .

Dokuro

ساسا بازدید : 31 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

 Dokuro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 شما یک اسکلت بی نام هستید که در ارتش پادشاه تاریکی خدمت می کند . پس از یک برخورد اتفاقی با شاهزاده ای که ربوده شده بود تا به همسری پادشاه تاریکی ها در آید ، شما خود را در موقعیتی دیده اید که می تواند به او در فرار کردن از قعله کمک کند . اکنون وقت آن رسیده است تا از پستی اسکلت ماندن رهایی یافته و خود را به یک قهرمان تبدیل کنید و بازی Dokuro تنها راه رسیدن به این هدف است !

در این بازی که دارای گرافیک فوق العاده زیبایی بوده و البته از یک خط داستانی منسجم در کنار گیم پلی ای قدرتمند بهره می برد می بایست به نبرد با انواع گوناگون خطراتی که به سوی تان می آیند رفته و تک تک دشمنان خود را نابود سازید . فکر می کنید بتوانید شاهزاده را از این مهلکه نجات دهید ؟

ساسا بازدید : 26 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Pocket-BMX 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 Pocket BMX یک بازی دوچرخه سواری ۲ بعدی بسیار زیباست که در عین سادگی می تواند بسیار چالش برانگیز و البته زیبا باشد ؛ جایی که در آن برای پیروزی می بایست از تمامی ترفند هایی که به ذهن تان می رسد استفاده نمایید تا بتوان دوچرخه سوار را از خطراتی که برایش به وجود می آید ایمن نگاه دارید . جای هیچ گونه نگرانی برای یادگیری بازی نیست چرا که چند مرحله ابتدایی نقش آموزشی داشته و می تواند مهارت شما را در انجام این بازی بالا ببرد تا بتوانید همانند یک دوچرخه سوار حرفه ای رکاب بزنید . ۷ مکان مختلف و البته بیش از ۲۰ پارک متفاوت در این بازی وجود داشته که می توانید بیش از ۱۸ حرکت نمایشی که در دنیایی واقعی نیز وجود دارد را انجام دهید . گیم پلی آزادانه  بازی به شما این امکان را می دهد تا هر چه قدر که خواسته باشید برانید بی آنکه انتهایی وجود داشته باشد .

ساسا بازدید : 27 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Assassin's-Creed-Pirates

پیش نیاز : اندروید ۳٫۲ و بالاتر

 در بازی Assassin’s Creed Pirates می بایست نقش آلونزو بتیلا ، یک کاپیتان جوان ، یک دزد دریایی علاقه مند به نابود سازی دشمنان را بازی کنید . پادشاهی را به چالش کشیده و بر ثروت خود بیافزایید . شما خواهید توانست از میان گستره وسیع سلاح های موجود آنهایی را که می خواهید انتخاب نموده و پیش به سوی دشمنان حرکت نمایید . این بازی با بهره گیری از یک گرافیک سه بعدی جذاب و البته گیم پلی متفاوت قطعا بساط سرگرمی شما را برای چندین سایت فراهم خواهد آورد . از جمله ویژگی های بارز در طراحی این بازی می توان به تغییرات مداوم آب و هوایی ، طوفان های دریایی و طلوع و غروب های خورشید اشاره نمود که بی شک بر زیبایی هر چه بیشترش افزوده است . ۵۰ داستان ماموریتی مختلف برای انجام قرار داده شده که هر یک سختی ها و هیجان های خاص خود را داشته و می بایست با پیروزی در آن داستان بازی را به پیش ببرید .

 

ساسا بازدید : 32 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Armored-Combat-Tank-Warfare 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 آیا تا به حال اقدام به راندن یک تانک T-34 نموده اید ؟ اگر انجام این کار یکی از آرزوهایتان است دانلود بازی Armored Combat: Tank Warfare را از دست ندهید . این بازی به عنوان یکی از برترین بازی های نبرد آنلاین برای اندروید می باشد که با حضور میلیون ها بازیکن دیگر می تواند فضایی بسیار هیجان انگیز را برایتان فراهم آورد . از جمله ویژگی های این بازی می توان به دارا بودن گرافیک ۳ بعدی بسیار زیبا ، دوئل های آنلاین تن به تن ، فیزیک واقع گرایانه و بهره گیری از گیم سنتر اشاره نمود

تعداد صفحات : 3

درباره ما
سلام من ساسا هستم و کلاس دوم کامپیوتر هستم و در سایت عضو شوید باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام سیستم بهترینها شد
    شما به وبلاگ من نمره چند مدید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 384
  • بازدید سال : 4,092
  • بازدید کلی : 49,191