loading...
یک
مطالب روز


آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
Grand Theft Auto 0 175 hasan
Grand Theft Auto: Vice City 0 145 hasan
Rail Racing Limited Edition 0 136 hasan
دانلود Wechat برای ویندوزفون 8 0 138 hasan
Angry Birds Go 0 159 hasan
App Master(Uninstall Master 0 142 hasan
نرم افزار محبوب Wechat - تماس متنی و صوتی و تصویری به صورت رایگان 0 181 hasan
First Special Forces Mission 0 141 dsa
Gangstar Rio: City ofSaints 0 140 dsa
Lep’s World 0 113 dsa
راه اندازی اینترنت GPRS ، EDGE و یا ۳G 0 143 dsa
Angry Birds Seasons 0 105 dsa
دانلود بازار اندروید Android Market 4.6.5 0 345 dsa
موزیک ویدئو جدید و بسیار زیبا از محسن لرستانی خواننده کرمانشاهی 0 156 dsa
کالکشن اهنگهای جدید و بسیار زیبا از محسن لرستانی با کیفیت عالی 0 158 dsa
Muscle Run 0 80 mohammad2
Myket برنامه ای قدرتمند جهت دانلود جدیدترین های اندروید 0 234 mohammad2
دانلود کیبورد ایفون iOS 7 Keyboard – iPhone Emoji v1.9 1 111 mohammad2
پسورد های خود را با برنامه ی Password Manager PRO+ مدیریت کنید 0 89 mohammad2
دسترسی به مارکت با Android App Stores v2.2 1 206 mohammad2
Need for Speed™ Most Wanted 0 92 mohammad1
Mickey’s Paint and Play! 0 66 mohammad1
Ant Smasher 0 150 mohammad1
EverClip Pro 0 67 mohammad1
OK Timer 0 60 mohammad1
Wow KitKat Clock Widgets 0 55 mohammad1
بازی موبایل لیگ حرفه ای فوتبال (جاوا) - Pro Evolution Soccer 0 94 mohammad
Breach & Clear 0 107 mohammad
ALL-STARS 0 74 mohammad
Gangster Granny 2: Madness 0 62 mohammad
ساسا بازدید : 38 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

AndroiZip 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

AndroZip™ Pro File Manager یک فایل منیجر قدرتمند است که برای اندروید طراحی گردیده و به شما کمک می کند تا بتوانید به سادگی فایلها ، موزیک ها ، تصاویر و پوشه های خود را به سادگی کامپیوترتان کپی کرده ، انتقال داده ، حذف نموده و یا سازماندهی کنید . این اپلیکیشن با بیش از ۴ میلیون بار دانلود و پشتیبانی از فرمت های ZIP ، RAR ، TAR ، BZIP2 و ۷ZIP با قابلیت بازگشایی آرشیو های رمز دار اکنون یکی از محبوب ترین فایل منیجرهای اندروید است . افزون بر این شما در اختیار داشتن نرم افزار پیش رو می توانید از اپلیکیشن هایی که بر روی اندروید خود نصب نموده اید نسخه پشتیبان تهیه نموده و نیز با بهره گیری از مدیریت وظایف ، میزان منابع مورد استفاده را کاهش دهید .

ساسا بازدید : 29 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Terraria

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 شما باید از عمیق ترین نقطه زمین به آسمان ها بروید . در طول راه باید تمام تلاش خود را به کار برده و کارفرمایان را شکست دهید . دقت داشته باشید که بازی Terraria به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد . بیش از ۷۵ نوع هیولا و ۵ نوع کارفرما در این بازی وجود داشته که شما باید آن ها را نابود کنید .

ویژگی های اصلی:

وجود ده محیط خیره کننده

وجود سلاح های مختلف

نابود کردن هیولاها

ساسا بازدید : 31 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

 Defender-II

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

Defender II یکی از جذاب ترین بازی ها در سبک برج دفاعی است که اکنون با بسیاری از قابلیت های جدید بازگشته است .

موج های گسترده دشمنان در حال حمله به قلعه شما هستند . آنها سریع حرکت می کنند ، ضربات سختی وارد می کنند و هیچ گاه نیز خسته نمی شوند . با این وجود ، مدافعان از همیشه قدرتمند تر هستند . تا زمانی که برج های جادویی در اختیار شما هستند می توانید با تلاش ، در برابر آنها بایستید . با لمس کردن صفحه می توانید اقدام به پرتاب نیزه نموده و دشمنان را از بین ببرید . از گذازه های داغ زمانی بهره بجویید که حجم زیادی از دشمنان در یک جا جمع گشته اند تا تلفات آنها افزایش یابد . سلاح ها و روش های متفاوت بیشتری نیز در بازی وجود دارد که می توانید از آنها برای انجام در دو حالت نبرد و محلی استفاده کنید .

ساسا بازدید : 24 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

1Tap-Eraser-Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

۱Tap Eraser Pro نرم افزاری است که با استفاده از آن خواهید توانست تنها با یک کلیک گوشی یا تبلت تحت اندروید خود را پاکسازی نمایید . پاک کردن تمامی رد پاها ، پیامک ها ، لیست تماس های برقرار شده ، کش اپلیکیشن ها و کلمات جستجو شده تخصص این اپلیکیشن است . این برنامه دارای ۴ حالت مختلف است که می توانید بنا به نیاز خود از آنها استفاده کنید :

۱ – پاکسازی خودکار
۲ – پاکسازی از راه دور
۳ – پاکسازی با یک کلیک
۴ – پاکسازی با استفاده از ویجت

اگر شما نیز بنا به دلایل مختلف نمی خواهید اطلاعاتی از کارهای شخصی و خصوصی تان در تلفن همراه تان ذخیره گردد استفاده از این برنامه را پیشنهاد می کنیم .

ساسا بازدید : 32 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Counter-Attack2

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

دوباره زمان نبرد فرا رسیده است ! تانک ها ،‌ برجک ها و کشتی ها لیزری دشمن که تعداد شان هیچ گاه کم نمی شود در حال تلاش برای متوقف ساختن شما هستند اما این شمایید که با بهره گیری از مهارت های خاص خود در کنترل جنگنده های پیشرفته نه تنها می توانید زنده مانده بلکه تعداد بسیار زیادی از نیروهای دشمن را نیز از بین ببرید . این تنها یک بازی زیبا نیست بلکه یک مسابقه چالشی است ؛ نبردی برای زنده ماندن و کشتن !

از قدرت انگشتان خود برای کنترل کردن سوپر جنگنده تان بهره جسته و از انرژی محدودی که در اختیار دارید تا هر مرحله را به پایان برسانید به خوبی استفاده کنید . هسته های اصلی موجود در بازی Counter Attack2 به طور سنگینی تحت حفاظت هستند ، آیا شما آماده نابود سازی آنها هستید ؟

ساسا بازدید : 31 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

 Advanced-Mobile-Care

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

حجم اپلیکیشن هایی که کاربران اندروید بر روی دستگاه های خود نصب می کنند گاه آنقدر زیاد است که کنترل کردن همه ی آنها کاری سخت و دشوار خواهد شد . در این بین ممکن است بد افزار ها نیز جایی برای خود در میان برنامه های نصب شده بر روی اندروید تان پیدا نموده و اقدام به خرابکاری کنند . بنابراین نیاز به یک نرم افزار مراقب کننده از موبایل نظیر Advanced Mobile Care به شدت احساس می شود .

نرم افزار پیش رو به شما کمک می کند تا با بهره گیری از یک آنتی ویروس قدرتمند بلادرنگ تمامی فعالیت ها را زیر نظر گرفته و آنها را که مشکوک هستند شناسایی نمایید . افزون بر این با پاکسازی کامل مموری توسط ابزارهای مختلفی که در این اپلیکیشن فراهم آمده است خواهید توانست سرعت دستگاه خود را برای اجرای پردازش هایی مانند بازی های اچ دی که نیاز به منابع بیشتری دارند افزایش دهید . نمایش لیست اپلیکیشن هایی که از سرویس های هزینه بر نظیر پیامک و اینترنت استفاده می کنند نیز یکی دیگر از قابلیت های این برنامه است که می تواند به شما در جلوگیری از مصرف بیهوده شارژ حساب تان کمک های شایانی نماید .

ساسا بازدید : 24 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

FINAL-FANTASY-IV-AFTER-YEARS 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

FINAL FANTASY IV یکی از محبوب ترین بازی های ژاپنی است که در سبک RPG طراحی شده و توانسته از دهه ۶۰ میلادی تا کنون طرفداران بسیاری برای خود پیدا کند . آخرین ویرایش از آخرین نسخه این بازی که پس از سالها یا همان  AFTER YEARS نام دارد به تازگی از سوی کمپانی سازنده ارایه گردیده است .
شما می بایست در این بازی ، ماجراجویی خود را با Ceodore’s Tale آغاز نموده و با تکمیل کردن آن ۶ کاراکتر اضافی موجود در بازی را آنلاک کنید . هر کاراکتر خود دارای داستانی جداگانه است که پس از آنها می توانید به هسته ی اصلی داستان بازگشته و آن را ادامه دهید . نبرد های زمانی یکی از مهم ترین قسمت های این بازی است که در آن می بایست در یک محیط بدون توقف اقدام به جنگیدن نمایید .

ساسا بازدید : 73 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Wrath-of-Psychobos---Ben-10

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

از نیروهای فرازمینی بن استفاده نموده و با دکتر شیطانی به مبارزه برخیزید ؛ بی شک مبارزه بن با او یکی از بزرگترین نبردهای کهکشان خواهد بود .

بن و روک که هر یک دارای استعداد های خاصی هستند می بایست در بازی Wrath of Psychobos – Ben 10 از قدرت خود برای مبارزه با نیروهای پلیدی بهره بجویند . شما می توانید با پیش رفتن به سوی مراحل بالا از سلاح های قدرتمندی که در ابتدای بازی قفل هستند استفاده نمایید . این بازی شامل ۳۱ مرحله مختلف است که در چندین سیاره متفاوت صورت می پذیرد .

ساسا بازدید : 23 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

 Neon-Ski

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Neon Ski یک بازی جذاب برای علاقه مندان رشته ورزشی اسکی می باشد با این تفاوت که این بار به جای برف می بایست بر روی خطوط نورانی نئون اسکی نمایید !
این بازی که از مراحل مختلفی تشکیل شده است در دو حالت متفاوت انجام می پذیرید . توجه داشته باشید برای داشتن یک پرش بلند می بایست به اندازه کافی سرعت گرفته باشید . با به اتمام رساندن هر مرحله تعداد سکه دریافت خواهید کرد که از آنها می توانید برای خریدن ارتقاهای مختلف استفاده نمایید تا بر سرعت ، پرش و نتیجه نهایی شما تاثیری شگرف بگذارد . منتظر چه چیزی هستید ؟ هم اکنون اسکی خود را شروع کنید !

ساسا بازدید : 39 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Formula-Cartoon

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

شما به بزرگترین شبکه کاراکترهای کارتونی که اقدام برگزاری تورنومنت های سرعتی نموده اند دعوت شده اید ! در بازی FORMULA CARTOON ALL-STARS تمامی ستاره های کارتونی که آنها را می شناسید و علاقه مندشان هستید همگی در کنار یکدیگر جمع گشته اند تا در رقابتی تنگاتنگ برای کسب پیروزی با یکدیگر مسابقه بدهند . در این بازی جذاب که از گرافیکی خارق العاده بهره می برد می توانید خودروهای مسابقه ی خود را با بهره گیری از ۱۰۰ قطعه مختلفی که تعبیه شده است سفارشی سازی نموده و برای مسابقه آماده سازید . استفاده از افزایش دهنده های قدرت را نیز به هیچ وجه از دست ندهید چرا که می توانند کمک بسیار بزرگی به شما در از پیش رو برداشتن رقبا بکنند .

تعداد صفحات : 21

درباره ما
سلام من ساسا هستم و کلاس دوم کامپیوتر هستم و در سایت عضو شوید باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام سیستم بهترینها شد
    شما به وبلاگ من نمره چند مدید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 357
  • بازدید سال : 4,065
  • بازدید کلی : 49,164